fredag 5 maj 2017

20 år sedan

Det har varit ett himla gnäll över vårt vårväder den här gången tycker jag. Det är precis som ett vanligt svenskt aprilväder. Inget nytt med det.
Faktum är att för 20 år sedan kom den sista snön.
Faktum är att jag inte ens kan fatta att det redan gått 20 år sedan....
5 maj 1997... En sån speciell dag... *torkar en tår*

Det här var för 10 år sedan.
Klicka här 
Där berättar jag just om den 5 maj 1997

Just nu är jag inne i en period där jag känner mig så ensam och saknar någon (läs typ pojkvän) och mina föräldrar så mycket.
Jag är djupt tacksam över att jag har min arbetsträning att gå till. Där kan jag skingra tankarna, prata med så många människor och får sno åt mig en del kramar också. ;-)

Var rädda om varandra.
Tala om för dina närmaste att du tycker om dom.
Ge en kram till någon du vill visa lite uppskattning. Det kostar så lite.
♥♥♥


Inga kommentarer: