söndag 30 oktober 2016

Tackar högre makter av nått slag

Den här jäkla dagen!
Huvudvärken har förföljt mig hela dagen.
Likaså en inre stress som jag inte har någon aning om var den kommer ifrån.
Datorn har börjat tjafsa...igen.
Dessutom åker jag på den andra punkteringen på en månad! :-(
Förra gången lyckades det med sånadäringa spray som man sprutar in i däcket, kör och hokuspokus så ska däcket helst inte läcka mer. Det gjorde det inte heller.
Idag... Totalt platt framdäck. Tack och lov nära hemmet, men jag var tvungen att åka den lilla biten. Under den tiden har däcket börja kränga av lite. Vet inte om och hur mycket skadad fälgen är.
Är ändå glad att det är höstlov så att inte Fredrik behöver fram och tillbaks till skolan på allt det här också. En sträcka på ca 2,5 mil....

Jag går och gräver ner mig!
*slänger plånboken i sjön*

Inga kommentarer: