söndag 18 september 2016

Söndag i Södertälje

Hur sjutton kunde klockan redan bli 17.30?
Jag hann inte riktigt med det jag hade tänkt idag... ;-/ En söndag som bara rulla på i en himla fart.

Vilar just nu med en huvudvärk som är űberjäklig! Borde definitivt inte somna nu, men, men... Blir kanske en liten microsekund innan tvättmaskinen är färdig med allt det röda där i.

F har fortfarande nerverna utanpå kroppen. Det blir då att man själv tassar runt som en stor radar. Känner av, parerar, lugnar, peppar.... Kanske inte så underligt med huvudvärken egentligen.
Jag hoppas att vi kan få kläm på det mesta inför dom två proven som stressar honom nu.
Så innerligt jag önskar att jag hade bättre läshuvud så jag hade kunnat hjälpa honom mer.

Hoppas du haft en bra helg så här på sensommaren <3

Inga kommentarer: