tisdag 13 september 2016

September rullar på....

“We know that in September, we will wander through the warm winds of summer’s wreckage. We will welcome summer’s ghost.”

- Henry Rollins
September tar sig fram.
Jag njuter av lagom temperaturer och den fina sensommarsolen. Jag borde vara ute ännu mer och tanka sol, men har inte haft riktigt kraft i kroppen.

Idag var det utvecklingssamtal för Lillskiten i skolan. Oj!
Där kom ett stort psykbryt, metldown, härdsmälta eller vad man nu vill kalla det för! Den första på väldigt, väldigt länge av den storleken som jag ser.
Att ha ett barn i diagnoslandet är en bergochdalbana. Den har vi ju åkt några gånger under årens lopp. :-\ Huppiguppigt är det ju lite smått då och då och det räknas liksom inte. ;-) Det som kom idag var jag helt oförberedd på. Mitt mammahjärta led något fruktansvärt.
Efter mycket om och men tog vi oss igenom det hela. Men efter en sån kraftansträngning som det där blir för Fredrik så var han helt väck på kvällen. Frågan är om han kan ta sig i väg till skolan imorgon. Det är pappavecka så får väl se om någon av dom hör av sig imorgon (läs tisdag).
Vilken pärs för oss alla tre!

Jag gör natt nu och säger tack för den här måndagen.
Hoppas er vecka börjat lugnare... ♥

Inga kommentarer: