onsdag 20 juli 2016

Fyra veckor...

Veckorna har gått så fort.
Det  var ju nyss vi kom hit, till huset vi skulle vakta.
Medan Sa och hennes familj varit på bilsemester i Europa har Fredrik och jag njutit i massor. ♥
Av deras altan, av tystnaden på natten, av att se och höra olika djur, men framför allt...att få gosa med deras fina katt Smulan. Med några allergitabletter, lite kladdiga ögon och en sjujäkla massa handtvätt har jag klarat mig förvånansvärt bra. Att få vara så här mycket och nära en katt det har jag inte varit sen jag var barn.
Tack Sa med familj för förtroendet!
Det här blir fina minnen för Fredrik och mig att bära med oss.

Fredriks sommarlov fortsätter.
Han och hans pappa åker till Berlin i början av augusti.
Lite avis är jag... ;-P  Nu är det Fredriks första tripp utomlands dessutom. Att få se sitt barn uppleva nya saker är alltid en gåva. Den här gången får jag inte det och så är nu livet. Men det är svårt att vänja sig att ha den här delade vårdnaden om honom efter 14 år.

För min egen del rullar sommaren på... med inkentinken.
Jag får se vad jag kan göra sen.



Inga kommentarer: