lördag 9 juli 2016

7 juni ~~~~ Till dig...

...pappa

© Laila Söderström

På din dag ♥
Du skulle blivit 96 år
Åren går och jag blir chockad när jag inser hur länge du nu varit borta. Jag kan inte säga att det känns som igår... Men förrgår kan jag stå för! ;-)
Här kommer jag med en handfull jordgubbar som jag kan lägga på din tårta. Jordgubbstårta... Din favorit som mamma gjorde åt dig. Med massor av färska bär ovanpå.
Den bästa tiden på året, som gjort för just det. På din dag...

Jag lovar att vi ska äta en bit och tänka på dig

Älskade pappa...
Ta dig en kopp kaffe och en cigg. Sätt dig med oss och berätta din rövarhistorier för Fredrik.

Du är så saknad...

1 kommentar:

Sallie (FullTime-Life) sa...

hello laila --I am embarrassed to say that I am as terrible at languages as most people of my age in the US; I wish I were not that illiterate! Anyway, I couldn't find a translate button on your blog -- i will check back later to look again -- it is late and I'm tired now. The raspberries look just beautiful (we do not need to speak the same language to know that!!). Thank you for your visit to FullTime-Life.