torsdag 2 april 2015

Skärtorsdagen

Pust, stön, stånk...

Jag har sovit bort nästan två dygn. Ingen mat och knappt något vatten. Det var länge sedan jag låg i så här hög feber så länge... Nu får det vara nog!!!
På darriga Bambiben tassar jag runt i lägenheten och får i mig lite näring. O'boy vad min diabetes älskar mig... eller inte. Har lyckats glömma ta alla mediciner, så nu vet jag inte när jag tog dom sist. :-\

Skärtorsdagen
Det är påsk
Jaha ja...
Har ingen aning om någonting här. Finns ingenting här hemma för att fixa en påskstämning. Jag hoppas åtminstone att Per kan ta Fredrik med sig till farmor så det händer något påskigt för hans del.

Sen, sen, sen...
Så småningom...
Förhoppningsvis till nästa år kan jag fira på något annat sätt.
Längtar så efter omstarten. Antingen i den här lägenheten, men helst i någon annan. Nästa vecka måste jag ta någon dag och ringa runt till privat värdarna här i stan igen.
Håll tummarna för mig!

Ha en riktigt fin påsk ♥
Berätta för mig vad du gjort.


Inga kommentarer: