onsdag 24 december 2014

Lyckor i massor

  • Kallt! Äntligen lite kyligare, lite klarare i luften. Å en dag hade vi massor av snö också. Jag tror faktiskt mina ögon tindrade mer än barnens här i grannskapet. ;-)
  • 1 års jubileum på S och min vänskap. ♥
  • Jag är så fascinerad över hur människor bara dimpt ner i mitt vuxna liv. Några av dom har blivit mina allra bästa vänner. Det känns som en underbar gåva som jag fått förmånen att få.
  • Att fira "lilljul" med samma kära vän. Hennes söner som gör att jag fortfarande har ont i magen efter allt skratt. Å dessa underbara gåvor jag fått av henne under året.
    Nu bär jag dig alltid med mig S ♥
  • Att få fira en till "lilljul" med självaste gudsonen och hans fina familj.
    När den lilla sötloppan kommer helt frivilligt och bara kramar och pussas. Underbart varm i hjärtat... ♥
  • Att kunna hjälpa en arbetskollega som mått allt annat än bra.
  • Jullunchen på "jobbet". Alla hjälper till efter sina förmågor. Mycket prat och skratt. Glädjen enar trots att språket brister mellan oss. Dofter från olika kulturer möts där på bordet...
    Estland, Finland, Syrien, Irak, Serbien, Slovenien och Sverige i en salig röra.



  • Att få klappa på dom fina vinsterna som jag vann. Snälla pyssellust kom tillbaka....
  • Jullov!

    Alla foton
    © Laila Söderström

2 kommentarer:

Su-sieee! Mac sa...

Have a Merry Christmas!

Unknown sa...

Nice Stanford hat your god son has on :) I happen to live right next to the campus. :)
Happy 2015 to you, that looks like a long list of "more" :) Could I add one more to the list? Enjoy more? :)
Thanks for visiting us at www.pret-a-vivre.com.