onsdag 9 juli 2014

Bryt ihop, kom igen

Skärp dig Laila!
Fredrik har sommarlov och livet måste rulla vidare i alla fall
Din ångest får du hålla där inne
Han går före!

Fredrik, den lille sonen som växer och blir större....

Juli 2014
© Fotograf Laila Söderström

Det händer saker med hans kropp
Det händer saker där inombords med
Herr Asperger# verkar ibland lite trött
Fröken ADHD# tar fart, vill ut, leker runt i sommarens ljuva tid
Hon den busigt charmiga, glada, skrattande, men som inte lyssnar när hon busar för mycket
Som inte lyssnar när jag håller på att falla ihop av värken och tröttheten
När min kraft tryter finns inte den psykiska orken att hinna med henne

Min älskade, lilla vetgiriga guldklimp ♥
Vad jag önskar att så mycket var annorlunda för oss.
Men jag finns alltid där för dig, alltid...


# = Straxt efter att Fredrik fick sina diagnoser så namngav han dom på det här sättet helt själv.

1 kommentar:

Paulina Andersson sa...

Vi finns här, ALLTID! Glöm aldrig det! Ibland behöver man egentid <3