måndag 26 maj 2014

Tacksamhet dag 6 av 7

Det här gäller för gårdagen 25 maj
Mors dag...

1. Mamma
Jag är så tacksam för att jag har haft en mamma som stått mig väldigt nära.
Jag har kunnat pratat med henne om allt. Jag har vetat att hon alltid funnits där för mig/oss. Skämt och elakheter har haglat över högt och lågt. Självklart har vi haft våra ups and downs också, framför allt under mina tonår. Men hon var min bästa vän och jag saknar henne så himla mycket... ♥ Just en sån här dag blir det extra påtagligt.

2. Sonen
Ett väldigt oplanerat barn trängde sig in i våra liv. En liten pyremoj med bokstavskombinationer, med allt var det innebär. Lika älskad för det. En gudagåva ♥
Numera är det en stor kille. 12 år och saker börjar hända både med kropp och själ.
På morgonen var det en ömhetstörstande kille som bara ville vara nära, en gosstund. Det tackar jag aldrig nej till! :-D En underbar start på dagen för hans mor

3. Gudsonen
Jag har fått förmånen att få bli gudmor. Det är stort!
En till liten sötloppa att få snusa på, se utvecklas, upptäcka världen med. Att han sen har en storebror som är Fredriks kompis och dessutom är en jätte gullig kille gör ju inte saken sämre... ;-)
Tack, av hela mitt hjärta, för förtroendet ♥

Alla foton
© Paulina Andersson

Inga kommentarer: