söndag 6 april 2014

Lördag/söndag - miss i massen

Klockan har passerat 2,30 på söndag morgon eller vad man nu vill kalla det.

Dagen igår blev inte alls så social som jag tänkt mig. Jag tog mig inte ut för att träffa dom som jag så gärna ville träffa och tanka lite energi av. Däremot tog jag mig ut lite grann här i staden. Så frisk luft har jag fyllt på med! :-)

Varför är jag uppe nu då?
Fredrik har kräkts i sömnen...
Vi kan bara konstatera att prio ett för dagen idag är att åka till Ikea och köpa ny madrass. :-\
Sen är det bara att låta tvättmaskinen ta hand om resten.
Just nu sitter jag bara och tar igen mig efter en storsanering här.
Måtte det inte vara någon magsjuka bara! Jag orkar inte med mer sjukdomar längre! Det har gått i ett här för Fredrik med tamme sjutton allting det här året.

Jag hoppas ni alla sover gott där ute.
Själv ska jag försöka hitta tillbaks till sömnen...


2 kommentarer:

Anna sa...

Godmorgon! Inte kul med magsjuka :(
Hoppas du fått sova lite sen dess och att ni nu klarar er.
Läst lite här på bloggen för det var ett tag sen.
Krya på er nu!
Kram

Pia sa...

Hoppas det var något tillfälligt han drabbats av. Minns när mina tjejer var små och de hade kräksjuka bägge två. Då hämtade jag in sandlådehinkarna för de var perfekta att spy i ;) Och tack och lov så hann de vakna, ta hinken och sedan spy :) Usch och fy!

Skickar så mycket energi jag bara kan till dig.. Kram min fina vän! <3