söndag 8 december 2013

8 december

Ibland undrar jag vem av Fredrik och mig som gillar hans adventskalender mest.
I år han fått en legokalender.
Det är ju så himla snuttigt med alla dessa nya små grejer dom har. Så var det ju inte riktigt när en annan höll på. Men när brorsan växte upp, 10 år senare, (och sen lämnade över alla knepiga konstruktioner till syrran) så fanns det lite mer. Men nu....
Får jag lov att bjuda på en liten middag

Sen är det ju frågan hur mycket som kommer att finnas kvar av det om ett tag. Dammsugaren har väl ätit en hel del lego under årens lopp redan. ;-)

Imorgon laddar jag för ett nytt möte med Arbetsförmedlingen!
Jag har numera gått så långt i min arbetslöshet så jag har blivit en "fas 3:are". :-\
Det var ju verkligen inte vad jag trodde när den här resan började för snart 4 år sedan...

Inga kommentarer: