tisdag 24 december 2013

23 december

Per står och diskar och nynnar "O helga natt"

Medan jag fortsätter stöket i köket försvinner grabbarna ner i källaren för att hämta julgranen. Ja tyvärr, är vi tvungna att köra plastgran här pga astma... :-(
Under tiden som det pysslas så tänker jag att julstämning kan ju vara fint att ha. Ber dom att sätta på någon julmusik. Ut ur högtalarna börjar AC/DC ljuda. Hur fan tänkte dom nu?
Julgranen 2013 bidde så här
Senare på kvällen kommer älskade gudsonen och hans föräldrar upp. Det delas ut julklappar. Allt vart väl genomtuggat och det känns som dom godkändes. ;-)
En bild som bara värmer i hjärtat.♥
Jag hoppas att dom kan följas åt i livet.  Den store som aldrig fick bli storebror som han ville...
©
Laila Söderström
Alla bilder är mina! Fråga om lov först, tack!

2 kommentarer:

Anna sa...

Härlig stämning!
Har också såna tomtar som du har stående vid granen, min äldsta är 48 år :)
Ha en GOD JUL nu!
Kram

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

O så gulliga de är på sista bilden här.
Kram gulliga du!p så