söndag 13 januari 2013

NEEEJ!

Det har brunnit i Fredriks skola!
Länk till Länstidningen, Södertälje här

Jag lider så med honom! Han var nämligen med om att hans dagis totalförstördes i brand 2005.
Länk här
Det har han burit med sig djupt i alla år. Det tog honom väldigt hårt. Cirkusen som vart efteråt ska vi inte tala om! Den följde honom ända tills han slutade på dagis.

Nu håller jag bara tummarna för att måndagen ska ge lite information om hur det det blir för barnen i skolan. Jag har lovat F att jag följer med in och är med på måndag så han inte blir för stressad om det blir för för rörigt.


Å så ligger en av mina morbröder på Thoraxkliniken på Karolinska sjukhuset.

Ja men då så... Välkommen 2013! :-\


1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Åh vilken otur! Fattar att det kan bli kaos efter sådana händelser, både organisatoriskt och känslomässigt. Stackare.