fredag 18 januari 2013

Fredag kväll

Solen har skinit från en klarblå himmel och vi har haft -11 C.
En tokhärlig vinterdag och Laila är numera ljusskadad. Eller typ...Hon har väl fått någon form av ljuschock för så är trött vet jag inte när hon var sist. :-P

Dessutom har min son anklagat mig för att vara i en 40-årskris. En 10-åring?
Det positiva (om man nu ska se något sånt) är att jag egentligen borde vara i 50-årskris om man nu tänker på åldern.
Det negativa är att far och son sitter och garvar läppen av sig och gör "high five" med varandra efter utsagda ord.

:-D Hoppas ni har en bra fredag kväll iallafall!


1 kommentar:

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Hihi, ja visst kan man känna sig i underläge många gånger när killarna i familjen gaddar ihop sig?! Jag ensam mot tre 2-benta och två 4-benta killar...
hihi