torsdag 20 december 2012

Möbleri möblera

Trasiga saker ut.
Hela saker in.
Jag är totalt ledbruten efter att ha farit runt och fixat till en massa saker tillsammans med Per idag. Troligtvis kommer jag inte att kunna röra på mig imorgon p.g.a. värk. Fast just nu skiter jag i det! Så himla skönt att allt är fixat nu.
Å fan ta hustomten om han har sönder en pryttel till i det här huset! *hytter med näven*

Dagen igår började bra med massor av energi.
Sen kom ett långt och väldigt allvarligt telesamtal från Per. Han i sin tur hade fått ett till jobbet.
Jag föll.
Djupt föll jag också. Det var riktigt chockartat!

Sen kom nästa chock grej! :-o
Men den var, tack och lov, otroligt positiv. Fast det var likt förbaskat chockartat. :-)

Dagen vart väldigt, bergochdal-banig. Dränerad på all energi så fanns det inte så mycket kraft kvar än att hålla sig upprätt och hålla masken inför Fredrik.
Bakplanerna la jag ner.

Dom har jag lagt ner för dagen också....
Men på lördag jobbar Per. Då hoppas jag att Fredrik och jag kan roa oss ordentligt med lite allt möjligt småfixande inför julafton.

Å imorgon är det fredag.
Jullovet hägrar för en viss lillskit... Gissa om han längtar!
Ny dag, nya tag.

Inga kommentarer: