söndag 21 oktober 2012

Räknar ner

Imorgon jobbar jag igen. Fyra arbetsdagar sen är det slut!
För under den här tiden har jag tjänat ihop till hela tre semester dagar. *gapskratt, skakar bara på huvudet åt allt*
Så det blir alltså jobb i fyra dagar, fredagen är min lediga dag, helg och sen semester i tre dagar med Fredrik på hans höstlov. Sen på torsdagen 1/11 ska jag anmäla mig arbetslös!
Ja snälla nån...

I fredags gjorde jag något modigt. Något som fått legat och mognat hos mig väldigt länge. Nu tordes jag och vågar hoppas...
Under veckan fortsätter den resan. Jag vill bara ha hjälp med att hålla tummarna. Sen kanske jag törs berätta när jag vet nått mer.

Idag har varit en lat dag efter gårdagens brus, trängsel och intryck. Jag t.o.m drömde pyssel i natt! Jag undrar om det är en bra dröm eller mardröm? Med tanke på att jag inte kommer igång att pyssla i vaket tillstånd liksom? ;-)

Nu har jag dessutom pejl på att min bror lever också! Det känns bra! Bidde ett långt samtal och så har vi dessutom bestämt att träffas och gå på bio allihopa senare i månaden. :-)

1 kommentar:

desperat hemmafru sa...

Jag håller tummarna allt vad jag kan, fastän jag inte riktigt vet för vad... Men något bra blir det, det vet jag! :-)