onsdag 31 oktober 2012

Försöker...

Kämpar på med att hålla sorgen borta. Vette sjutton vad som hände i natt. Jag drömde så otroligt starkt om både mamma och pappa. Vaknar av att stora tårar rullar ner på kudden... Där var det redan ordentligt blött.
Jag har känt en så stark saknad ett tag igen. Det vissa saker som lockat fram det antar jag. En ensamhet.
Igår fyllde jag på familjeförrådet med att träffa en otroligt trött bror. :-) Måste ju hålla lite koll på honom. Dessutom har Fredrik tjatat om att få träffa honom igen.

I lördags var vi inbjudna till Halloweenpartaj hos det urtjusiga värdparet Vinghed


Det behövdes en polis för att hålla ordning på hela gänget.

Jag menar.... Det är väl ganska självklart när det springer omkring såna här typer
© Foto
Per Jardemyr
Laila Söderström

When witches go riding,
and black cats are seen,
the moon laughs and whispers,
‘tis near Halloween.
~Author Unknown

3 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Skickar kramar. Hoppas det känns bättre redan.
Ann-Mari
Ps kul dräkter :)))

Eleonora sa...

Jisses vad jag hade blivit rädd om jag träffat på er!! Ni ser ju helvilda ut - men kul.

Hoppas du får en lugnare tid nu och att ditt inre - med alla tankar och känslor - kommer mer i lugn och ro. Tänd många ljus och njut av mörker och stillhet.

Novemberkramar!

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Vilka härliga typer!
Kram