lördag 29 september 2012

Helg

Min helg börjar ju redan med fredagen. För då är jag ju ledig!

I åtta arbetsdagar har jag hållit på och joxa med jobbets hemsida och Facebooksida. FBsidan har jag inte riktigt ännu fått helt grepp om eftersom det inte är jag som registrerat den från början. Även om jag själv är på FB så känner jag inte riktigt igen det som finns på företagssidan... Men det löser sig väl så småningom.
Men det var himla skönt att nu i torsdags känna att det bara är lite småsaker kvar nu med hemsidan så är den klar. När man dessutom får beröm av chefen... Det var inte fy skam! :-D ♥

Igår började jag helgen med att hämta F från skolan och åka till Skärholmens Centrum.  Å som av en händelse *harkel, harkel å lite himlande med ögonen* så hade Panduro 25% på hela utbudet. Japp, jag gick in och kom ut utan ett enda papper! Men med en massa annat pysselpryttel! ;-)

Sen såg jag att det kommit dit en ny butik som jag inte alls kände igen. Sånt måste man alltid undersöka! TGR. Jag säger bara en sak... Är du pysslare så hittar du en hel del kuliga saker som du kan altra! Så visst bidde det en liten påse därifrån med. *ler oskyldigt*

Idag har jag bara betat av den långa "att-göra-listan". Känns som fanskapet aldrig blir kortare. Det bara kommer till nya saker. :-\
Men tvätten sköter sig ju nästan själv, disken är diskad, sen är det lite annat som jag joxpoxar med.

Fredrik ligger i soffan och njuter av levande ljus,. Per ligger och sover en stund efter en tidig vecka på jobbet.
Snart middag... Sen betas det inte av några listor mer idag! ;-)

1 kommentar:

Anna sa...

Jag har kollat runt på Panduro på nätet, känns lite lättare och kolla hemma :)

Vi får väl se om de blir någon beställning i morgon :)
Kram