lördag 4 augusti 2012

Den jävla cancern

Jag fattar inte vad som händer! Folk har dött som flugor runt oss dom senaste åren. Sorgen hinner inte bearbetas innan nästa släkting/vän försvinner.

Å nu... En kvinna som inte är gammal nog för att försvinna.
En kvinna som haft sin beskärda del av livet.
En kvinna med barn och barnbarn.
En kvinna som hade kunnat ge så mycket mer om hon bara fick.
Men det tycker inte cancern. Den djävulen har tagit ett järngrepp om henne och tänker inte släppa.

Jag förbereder mig igen för att tappa en människa i min närhet som betytt mycket. ♥
Jag har just valt ut det här kortet till henne för att skriva några rader till henne.


4 kommentarer:

Susanne sa...

Min älskade lillasyster förlorade kampen mot cancer för 4,5 månad sedan och i morse förlorade en vän kampen mot cancern.
Jag hatar cancer!!!!
Kramar

Anonym sa...

Laila, så jobbigt du har det...Kram!

Pia sa...

Men faaaan också!!! :( vet tusan inte vad jag ska säga *kramar om*

Trädgårds/Hage-intresserad sa...

Så vakra ord om något så trist Laila, känner med dig! Kram från Lena