måndag 9 juli 2012

CAS-ual Fridays 60 "text"

Ett annat utmaningskort.
Rent, enkelt och med någon form av text.
Det här kortet tänker jag ge till en bekanting som verkar ha det lite tufft nu med sina tankar. Jag har inte gjort någon insida än för jag ska skriva några rader där först.

Det glittrar mycket, mycket mer om det här kortet 'än vad som syns. Dom ljusa "vita" pappren är rena glitterpapper, kramtexten är glitterembossad och dom svarta pärlorna glittrar också.

A card to CAS-ual Fridays last challange "text". Kram in Swedish means hug.
I'll give this card to a friend who need one. :-)
This card have so much glitter! Unfortunatelly I couldn't get it in the camera. The "white paper" is all glitter, the text is glitterembossed, and the black pearl shines too.

Here you can see more fantastic textcards

4 kommentarer:

Lynn sa...

The paisley stamp is so fun and I love the color combo! Thanks so much for playing with us at CAS-ual Fridays!

Deb sa...

Love the shimmer!! Thanks for playing along wit us at CAS-ual Fridays!

4U2 sa...

Fint ... undrar om det är till mig :) Skämt åsido, skulle behöva uppmuntras nu, verkligen. Livet är inte kul just nu fast om jag tänker efter så finns det vissa saker som gör det värt att leva! Kram

Pia sa...

Ett riktigt blingat kort, m a o!! :) Snyggt som tusan är det!
Kram!