söndag 27 maj 2012

Klockan är straxt 23

Det är söndag.
Jag borde sova.
Jag börjar tidigare imorgon pga ett skolmöte... (...igen. *himlar med ögonen* Hört det förut?)

Men här snurrar tankarna så himla fort så det känns lönlöst att lägga sig.
Känner mig gammal, trött och sliten.
Hur vet man att man är gammal?
Måste väl vara när människor dör som flugor runt en... :-\

Nej inga dödsbud...än. Men det kommer. Å för hans skull hoppas jag att det går riktigt fort.

Snälla, kan jag få lite andhämtning?
Måste jag gå igenom det här med nära och kära varje år?
Jag tycker jag haft min beskärda del nu sen mamma dog  (och fler efter henne).
Kan jag inte bara få en sommar med glädje?

Nej...
Jag tar en näsduk med mig och går och lägger mig


1 kommentar:

Anonym sa...

Skickar en stor varm kram till dig Laila <3