tisdag 24 april 2012

Skandal!

Klockan är straxt midnatt och det blir onsdag.
Men jag har ju glömt bort vilken dag det är idag! Det är ju min 5-års dag!
Min blogg fyller 5 år! :-o Det trodde jag aldrig när jag började skriva.

Men idag är jag glad att jag har den. I den ligger mycket minnen som jag en dag ska skriva ut och bevara. Men än så länge får dom ligga kvar här. Vissa roliga, vissa otroligt sorgsna, andra jobbiga och så en hel del foton där emellan. Det bidde inte så mycket pyssel som jag trodde från början. Fast då och då... och då... och då... dyker det också upp. ;-)

Grattis på mig!
Jag ska komma tillbaka till den här dagen en annan dag. Har lite planer åt er kära läsare ♥

Det första inlägget kan ses här.

3 kommentarer:

Moster Ma sa...

Grattis och "GOD FORTSÄTTNING"!
Jag hänger på i ytterligare fem år!

Eleonora sa...

Stort grattis! Kram

Luna sa...

Grattis! Min blogg är nog 6 år....eller så. Jag minns inte exakt.