fredag 23 mars 2012

Trött, tröttare, ännu mer trött

Det är en gåta för mig ur i fridens dar hela familjen kan vara så totalt slut! Eller ja... Per har jobbat tidiga skiftet så han är ju uppe vid 4 tiden på morgonen. Fredrik har haft en kämpig vecka så han kan ju också få vara trött. ;-) Men jag då?

Idag räknar jag in tussilagon, som stod i flockar i dikeskanten, till vårtecknen. Jag börjar bli riktigt nöjd nu.
Dessutom vart det så varmt ett tag på dagen, när jag härja runt på stan, så t.o.m den tunna jackan åkte av.

Mötet på Arbetsförmedlingen var väl lite +-0. Det lär väl rulla på ett par veckor till utan att nått händer för handläggaren behöver kolla upp en del saker runt mig.
Det finns ju egentligen ingen ordentlig utredning gjord på mitt handikapp från AFs sida. Den som är gjord är från 2003 och det var AstraZeneca ihop med Försäkringskassan som skulle kolla vad jag klarade av pga knä/nervskadan. Efter det har jag ju också dragit på mig fibromyalgin också... :-\
Jag sätter mig vid datorn och fortsätter jaga jobb.

Överraskningen till Fredrik var en cykel (hans är grafitgrå)! Det var en något överraskad kille som kom hem och såg att den stod i hallen. ;-) Han hade redan kollat in den, men visste inte att vi hade köpt den senare till honom.
Men veckan och dagen har varit så tung så det gick inte att få upp honom på den idag. Nya tag imorgon!

Inga kommentarer: