torsdag 5 januari 2012

En sorgsenhet kom över mig...

...trots att jag har försökt att tanka energi av vänner idag...ehhh igår. Läs onsdag!
Känner mig bara så trött i knoppen och slut i kroppen. Dränerad... på väg mot en pyspunka.

Fredrik har varit på väg att flytta ifrån oss två dagar i rad nu. Det har varit en massa bråk och tjafs mellan honom och mig.
Påsen var packad med dom allra käraste gosedjuren, en bok, en Pokémon figur och en burk russin! Livsnödvändiga saker när man är snart 10 år och på väg ut i vida världen! ♥

Han har haft svårt att somna in. Han ser otäcka bilder framför sig när han ska sova. Vilket innebär att han somnar in alldeles för sent. Ikväll vart kl. nästan 23,30. :-o

Jag hoppas dagen idag (läs torsdag) blir bättre. Jag orkar inte annars...
På tisdag är det back to school som gäller! Ljuvliga vardag ;-)

Inga kommentarer: