torsdag 6 oktober 2011

Folkilsken

Nu ni!
Laila är sur på allt vad myndigheter heter! Sur!? Nej, jag är jävligt pissed off! *morrar*
Nu har jag drämt iväg ett mycket syrligt mail till min s.k. handläggare på Arbetsförmedlingen.
Tidigare idag talade jag in ett meddelande på studierektorns telefonsvarare om ett nytt möte ang. Fredrik. Kände att jag försökte låta trevlig, men lyckades inte helt. *kliar mig i pannan där hornen kikar ut*
Försäkringskassan klarade sig idag. Men I'll be back till dom nästa vecka!

Imorgon ska jag jobba på ett helt nytt ställe.
Undra om dom vet vad dom gett sig in på med tanke på mitt humör... ;-)

Per klarade sig undan nu i alla fall. Han har smitit till jobbet.
Kanske damen skulle gå och sova av sig lite irritation?

1 kommentar:

nitanpyssel sa...

Jaha Laila du tycker att du är 2pisst off" mina barn säger att: morsan! varför är du så sur! och jag tycker att jag är som vanligt som jag alltid är men men det är jag inte tydligen. Jag morrar både hit och dit, men jag känner att det här klimatet som finns i och runt Stockholm är så att man blir "bitchi" så det är inte konstigt att man blir "tung till sinnet". Jag tänker inte bli"snäll" bara så att man vet det när man blir illa behandlad av sammhället så det så..... Stå på dig säger jag bara jag håller på dig Laila. Ha en solig fredag kramizar från nitan