lördag 1 oktober 2011

Familjedag

Jo men kyss mig! :-\
I två veckor har Per jobbat över så han är helt väck i skallen.
Igår skulle han fått sin första lediga dag i en längre schemalagd ledighet. Eller hur? Inkallad på övertid till jobbet!
Idag var det återigen dags för försöket "den första lediga dagen på den schemalagda ledigheten". Då ringer farmor och vill ha hjälp istället! *morrar*

Jag sa nej! Jag följer inte med och hjälper någonstans! Så bångstyrig var jag idag.
Så nu är Per och lillskit med henne.
Jag skiter i allt och tar kameran med mig och går ut i solen. Sen får jag se vart näsan styr mig.

Hälsningar från griniga och bångstyriga Laila!

3 kommentarer:

4U2 sa...

Man får följa sin känsla! Ha en härlig dag :)

Pia sa...

Det gjorde du verkligen rätt i! Kram!

Anonym sa...

Vad är viktigare än att ta hand om sig själv!?
Egoistiskt?
Nej, inte ett dugg..bara ren självbevarelsedrift!
Om man inte mår bra så mår inte andra bra heller...typ...

Steffe