fredag 23 september 2011

Vilken em!

Var i fridens dar har Fredrik fått sin galna humor ifrån?
(Nej mamma, du håller tyst! Du får inte svara! ;-P)

Jag har blivit underhållen hela em av min son. Han har berättat sjukheter och sjungit sånger om vart annat så man kan inte annat än skratta. Vi är förmodligen en annorlunda syn, när vi gått och ömsom skrattat och ömsom fnittrat, nere på stan här i Södertälje idag. :-D
Underbara älskade unge ♥

Sen upptäckte vi att på kyrkogården nere på stan så står det tre stora kastanjeträd. Dom hade börjat släppa sina frukter. Vilket innebar att vi kunde plocka en massa kastanjer... rätt ner i min väska.
Jag har en ljusstake med fyra hållare i. Den är formad som en skål så den kan man fylla med lite allt möjligt. Den är just nu mer än knökfull med kastanjer. Ljusstaken har stått här och brunnit till tittandet av Doobidoo.

Det har varit ett underbart väder här idag. Ljuset är ju så vackert nu på kvällarna ihop med att det sakta blir höstfärger ute... Inga kamera med! :-\
Men imorgon ska den med ut! Vi har bestämt dejt med min bror! :-) Sen får vi se vad vi hittar på för äventyr med honom.

Så nu... Säger vi tack och godnatt och ställer in för kvällen!
Natti natti där ute

Inga kommentarer: