måndag 12 september 2011

Fullmåne måndag

Per gick just iväg till jobbet.
Fredrik ligger och snusar gått.
Lugnet vilar i lägenheten.
Har en del jag skulle behöva skriva och plocka med här hemma, men har ingen riktig inspiration. Sätter mig här vid datorn och börjar söka mer jobb. Håll tummarna för att jag hittar flera jag kan söka.
Behöver skingra mina tankar runt mamma... Hon finns starkare och starkare med mig. Går med gråten som en klump i bröstet.
Jag lägger mig nog tidigt ikväll...

  • Leta jobb (måndag) 
  • Se till att få tag på rätt handläggare igen (som jag haft tidigare) på Arnbetsförmedlingen
  • Stå på loppis på lördag
  • Fixa in bilder till Skapa Hobbys blogg på mina alster.
  • Avslutas mammas bankkonto. Måste bestämma dag med brorsan för han måste vara med eller skriva fullmakt.
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma 
  • Lasta lite saker hos Sollan 
  • CD skivor till en moster 
  • Lasta lite saker gud vet var... 
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten
  • Röja och sortera i pysselhörnan 
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD 
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser 
  • Fixa papper till kommunen ang. F 
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Ringa några telesamtal
  • Boka dejt med några personer här framöver. :-)
  • Inga kommentarer: