tisdag 23 augusti 2011

Några ord från mig

Jag vet att jag är tyst... Det kommer bara lite bilder här och då.
Jag har egentligen massor här inombords som vill ut, men jag får liksom inte till det. :-\
Ord som liksom inte kommer ut i några vettiga meningar...
Så därför blir det inga mer ord än så här!

  • Leta jobb (måndag ) 
  • Få in tvättmaskinen och installera den. Sen måste den göras rent... ordentligt!
  • Avslutas mammas bankkonto. Måste bestämma dag med brorsan för han måste vara med eller skriva fullmakt.
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma 
  • Lasta lite saker hos Sollan 
  • CD skivor till en moster 
  • Lasta lite saker gud vet var... 
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu 
  • Fixa plastfickor till lillskitens noter 
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD 
  • Röja och sortera i pysselhörnan 
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD 
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser 
  • Fixa papper till kommunen ang. F 
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Göra almanackan mer up to date nu när det är vardag igen... PÅBÖRJAD
  • 1 kommentar:

    nitanpyssel sa...

    Oj Laila det ser ut som om du har en del att göra, undrar bara stressar inte listan dig? jag tänker ofta "det jag inte gör idag kanske jag kan göra i morgon". Hoppas att du finner tiden att hinna alla saker. Jag håller två tummar kramizar från nitan