fredag 5 augusti 2011

Feber

Ja men hallå!
Vem sjutton vill ligga i hög feber i augusti värmen?
Inte jag och jag har inte tid! :-(

Imorgon är det dop och stor släktträff uppe i Upplands Väsby. Så här många har inte varit samlade sen mammas begravning förra året. Då hann man ju inte prata med alla precis... Dessutom är det kul om det är nått festligt släkten samlas för inte bara tråkigheter!
Men vi får se hur det här går... Men jag ska nog ringa och varna min kusin tyvärr.

I alla fall har jag äntligen fått i mig lite mat. Nu ska jag försöka kravla mig in i duschen och se om jag kan bli ren.
Sen lär jag nog vara out of order ett litet tag igen.
Men jag kommer tillbaka. :-)

2 kommentarer:

4U2 sa...

Inte roligt alls! Håller tummarna så du hinner bli frisk!

Therese sa...

Tack rara du för din kommentar hos mig, jag blev så glad! Å du, jag håller tummarna att du vaknar lite kryare i dag <3 BAMSE KRAM