torsdag 25 augusti 2011

Det här är ju kul!

Tänk att en gammal tvättmaskin kan göra en så glad! ;-)
Vi tar väl och startar en ny omgång tvätt igen då.

Idag var det riktigt tungt att vakna för att förbereda Fredrik till skolan. Klockan börja hysteriskt pipa mitt i en dröm. Vilken dröm sen då! :-o
På baksidan av Väsby Centrum (för mig är det Vilunda/Gallerian sidan bara så ni vet) hade man ridning på elefanter. En massa elefanter stod uppställda där utanför. Men Fredrik ville inte rida på dom. Där emot var han jätte intresserad av dom två pandorna. Dom kunde man gå fram till och klappa. Men den ena pandan hade trasslat in sina klor i Fredriks stickade tröja. Pandan var sur och försökte förtvivlat komma loss och Fredrik var hysterisk.Själv var jag på språng fram för att hjälpa... Sen pep det utav bara helskotta!
*skakar på huvudet*

Medans tvättmaskinen sköter sitt så går jag och drar mitt gamla täcke över mig.
Idag var det en riktig värkdag. Så saker får ta den tid det tar, helt enkelt.


Inga kommentarer: