fredag 1 juli 2011

Våtvarmt omslag

Idag är jag bara en blöt rinnande fläck! Vädret hos oss är som ett våtvarmt omslag.
Den idioten som bestämde att jag skulle ta tvättstugan just idag, ska jag ta ett ordentligt snack med! Jag tror visst hon hette Laila. :-\ Jösses, vad jag saknade inte ha en egen tvättmaskin just idag.
Förmodligen har jag (som vanligt) druckit för dåligt. Trots att jag tycker att jag bälgat i mig vatten. Känner mig lite yrvimsig så där.
Snälla, kan ingen skicka hit ordentlig åska och regnet som dom lovade?

  • Se till att få någon egen tid under Pers lilla ledighet! PÅBÖRJAD (vill ha mer, tack!)
  • Tvättstugan kl. 13
  • Sy lite handukshankar och lite tröjor
  • Arbetsförmedlingen ska få besök av fröken Söderström
  • Leta jobb (gjort på torsdagen ) 
  • Skriva ansökningar till dom jag hittat. Jippi! :-)
  • Fixa biblioteket
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu
  • Fixa plastfickor till lillskitens noter
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
  • Röja och sortera i pysselhörnan
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser
  • Fixa papper till kommunen ang. F
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Åka till ställen jag själv vill undersöka 
  • Inga kommentarer: