måndag 25 juli 2011

Måndag i Södertälje

Idag är det tvättstugan. Så då slår jag ihjäl några timmar där.

Dessutom står jättedisken Gigantus så snällt och väntar ute på diskbänken...

Måndag betyder också en ny vända på Platsbankens sida. Alltid lika kul...not! Eftersom 50% jobben inte är lätta att hitta.
Pratade med några kompisar igår om det där med CV/meritförteckning och personligt brev. Jag måste få hjälp med det eftersom jag tycker att Arbetsförmedlingens coach stökade till det mer. :-(

Jag är dessutom i chock!
Igår var jag på en liten pysselträff.
Resultatet?  Jag pysslade! Jag pysslade 7 kort! :-o
Alltså... Man blir ju mållös av bara tanken.
Jag bestämde mig för att göra skitenkla kort. och att göra slut på ett mönstrat 30*30 cm papper. Här skulle inte lämnas några spillbitar!
7 kort... fast det vette 17 om dom är värda att fota. Jag får se hur jag gör.

3 kommentarer:

4U2 sa...

Men klart vi vill se de!

Maria sa...

SKönt att få ur sig 7 kort. De hade säkert väntat därinne på att få komma ut. Vill gärna se dem!

Carina sa...

Härligt kort i sommriga färger.Kul att få kika in i din blogg och se hur du har det!
Tack,för hälsningen hos mig!