lördag 30 juli 2011

Goda grannar

ÄNTLIGEN!!!
*tjoar, skriker och dansar*
Vi har en tvättmaskin! :-)
Ni anar inte lyckan (och hur mycket den kommer att förenkla för en värkande Laila)

Grannen ska flytta. Det är ju synd att hon ska eftersom hon bara bott här i två månader och är en av dom trevligaste jag mött här under mina 11½ år.
Men det är en annan historia.
Hon frågar om vi vill köpa en tvättmaskin.
Så nu ska vi bara se till att försöka få ut vår egen trasiga. Den måste ju hur som helst bort. I värsta fall får vi väl hyra en bil för att få den till tippen.

Annars har dagen idag varit för djävlig.
Värk och två irriterade herrar här hemma. :-\ Muntert värre.
Själv känner jag för att gömma mig på någon sval plats någonstans och få lugn och ro i både kropp och själ.

5 kommentarer:

Maria sa...

Hej Laila!
Hoppas att du snart mår bättre! Men sorgliga minnen och en kropp som värker kan ju göra att det känns mörkt. Skickar en kram härifrån!

SoF sa...

Tack Laila för titt-in och kommentaren om graffitin - jag önskar också att den får vara kvar, som en påminnelse...

Mjuka hälsningar!

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Hej Laila!
Ville bara säga hej,
och att jag förstår att du har haft ett tufft år.
Sköt om dig, kram!
Becky

Alexandra - Pysselmaniker sa...

Grattis till tvättmaskinen! Förstår att det ska bli skönt att bli av med den trasiga (är väldigt nöjd själv med tvättmaskin i lägenheten, det underlättar mycket!)

4U2 sa...

Toppen!