lördag 18 juni 2011

Lördag

Fast när man går arbetslös så rullar dagarna bara in i varandra. När dessutom Fredrik har sommarlov och Per numera går skift, har jag nollkoll. :-)

Nyduschad sitter jag här och känner mig sval och skön.
Per ligger och snusar någon timme till. Gick av i morse, ledig idag och har ett nytt tolvtimmarspass imorgon natt.
Fredrik är just nu ute och leker.
Tyst och lugnt här inne... Passar på att njuta av det och ska straxt sätta mig ute på balkongen än stund.

Har funderat på min bror lite grann.
Var ett tag sedan vi hördes. Jag har ändå grejer från mamma i en påse som han ska ta över. Ska försöka ta mig upp i veckan kanske till honom...

Vad händer under din helg?

1 kommentar:

Sollan sa...

Hej du söta! Kramar om hårt. I vår helg händer det mest att göra vad vi ivll så mycket vi bara kan. Ovanligt nog innebär det en hel del skapande för mig. ;)