onsdag 15 juni 2011

Lägger till och drar ifrån

Det var med lätta steg en lillskit gick till skolan idag. Det kan väl inte bero på att det är skolavslutning ikväll? ;-) Det är en som längtar, helt klart. Jag tror att det kommer bli några dagar som vi bara kommer att ta det väldigt lugnt på först. Det känns som han behöver det.
Men vi lär ändå försöka komma iväg nått... Per jobbar natt och behöver sova under dagen. Det lär väl bli för mycket myror i brallan på en lillskit om man bara ska vara inne och vara någorlunda tyst.

Snart är tvättstugan färdig.
Disken ska jag just ställa i blöt.
Vad som händer sen under dagen visste man inte...
Å från min "lilla" lista lägger jag till och drar ifrån. :-)


  • Ny tvättid ska fixas TVÄTTEN GÅR NU
  • Arbetsförmedlingen ska få besök av fröken Söderström
  • Leta jobb (gjort på måndagen, onsdagen)
  • Diska
  • Skolavslutning på onsdagkväll för Fredirk
  • Fixa biblioteket 
  • Fixa naglarna 
  • Skriva några vykort
  • Redigera foton från celloavslutningen
  • Fortsätta sortera småpapper från mamma
  • Organisera upp alla matrecept som är i löspapperssystem just nu
  • Fixa plastfickor till lillskitens noter
  • Åka ut och fota det vackra hav av lupiner jag hittade för några dagar sen FÖRSENT
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
  • Röja och sortera i pysselhörnan
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser
  • Fixa papper till kommunen ang. F
  • Fixa papper till F-kassan ang. F
  • Skriva ner anteckningar från mötet med skolan 
  • Åka till ställen jag själv vill undersöka 
  • Inga kommentarer: