torsdag 2 juni 2011

Det lönade sig att klaga

  • Fixa bilbesiktning 
  • Åka till bilbesiktningen i Nynäshamn på tisdag 
  • Hämta ut medicin
  • Fixa tid i tvättstugan
  • Tvätta på fredag
  • Redigera bilder PÅBÖRJAD
  • Fixa biblioteket
  • Fundera vad Fredrik och jag ska göra på långledigheten den här veckan. Per jobbar dom dagarna...
  • Skicka in fler ansökningar på arbeten PÅBÖRJAD
  • Röja mer i Fredriks rum PÅBÖRJAD
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten PÅBÖRJAD
  • Röja och sortera i pysselhörnan PÅBÖRJAD
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas PÅBÖRJAD
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser PÅBÖRJAD
  • Gå igenom mammas alla kokböcker och recept
  • Gå igenom mammas kläder och lite blandat i en del påsar
  • Fixa papper till kommunen ang. F
  • Fixa papper till F-kassan ang. F
Jodå, nu skiner solen. Men det är så dags nu det. :-\
Per behöver stiga upp klockan 4 imorgon bitti. Han var så slut idag så han la sig redan vid 7. Det innebär att det var kört att göra nått vid pysselbordet. Det står inne i sovrummet...
Lillskiten har slocknat nu och här sitter jag.
Ska i och för sig också lägga mig tidigt för imorgon är det tvättstugedags. Med all den värk jag har just nu så lär det inte gå så fort. Det får bli en till tid här lite senare i veckan också.

Nu går jag ut och sätter mig på svala balkongen en stund innan tandborstningen.
Natti natti på er

Inga kommentarer: