onsdag 4 maj 2011

Som en hel karl :-P

För ett bra tag sedan var Fredrik på teaterfest.
Han gjorde sig så fin och ville gärna låna lite parfym av sin pappa.
Han luktade som en hel karl! Vilket jag också sa till honom. :-D
Stolt travade han iväg till festen.

Av en händelse så berättade jag om det där för min brorsa.
Han snappade upp det och till julklapp fick Fredrik en doftande present....
En duschkräm och en deo.
Gissa vem som var mallig? Egen doft!

Igår duschade Fredrik och kom väl på att deon kunde vara kul att använda igen.
I pyjamasen kom han ut travandes och sa:
"-Laila, lukta! Jag luktar som en hel karl!", med massor av stolthet i rösten

*gapskratt*
Personligen tyckte jag att det var på gränsen till ett helt horhus, men det är en annan sak. Lillskiten som knappt är ett ämne ens... ;-)

Inga kommentarer: