tisdag 12 april 2011

Konstaterande

Fan vad det vore skönt med en bärbar dator!
Då skulle jag just nu sitta i soffan med ett täcke hopringlat runt mig och skriva för fullt.

Men eftersom jag inte har en bärbar dator så sitter jag, som hej kom och hjälp, på en kontorsstol som gör ont i min röv. Det enda beniga stället på mig är just sittbenen. Så typiskt! Det är därför jag aldrig får sitta i Pers knä! Eller berodde det på vikten? *kliar mig i huvudet* ;-P

Nog babblat om min beniga och platta röv! 
Det är bristen på en bärbar dator som gör att det inte blir så mycket skrivet just nu.
Jag har för ont och jag är för trött.
Jag måste vara lite piggelin imorgon för då är det sista delen av kursen som vi nu varit på i tre veckor. Kommer att kännas lite tomt att inte ha nått att se fram emot varje vecka nu...

Tack och godnatt för idag! Sov gott där ute ♥

Inga kommentarer: