onsdag 13 april 2011

En onsdag går mot sitt slut

Det ända som hörs är suset från datorns hårddisk.
Fredrik ligger i sin pappas säng och snusar.
Pappan själv är på jobbet och kommer hem någon gång efter midnatt.
Å jag... Jag är här!

Kändes lite konstigt att bryta upp ifrån utbildningen/kursen idag. Jag har en redig bibba papper med mig hem. Nu vet jag vad jag har att läsa och sortera. En sak är så solklar för Per och mig. Det är bara att inse... Vi har stora problem med Fredriks skola som faktiskt också bryter mot lagen! :\
Där har vi verkligen ett problem att ta tag i!

Samtidigt som det är synd att inte ha det här inbokat varje vecka känns det också lite skönt. Just att inte ha det uppbokat! :-)
Jag känner att jag måste få tanka mig själv nu ett tag. Tanka mig på saker som jag vill, saker som ger mig energi. Just nu är jag så trött både psykiskt och fysiskt. Hitta nått som får mig att orka igen på nått jäkla vänster. För orka måste jag!
Orka finnas för Fredrik
Orka söka jobb
Orka med mammas saker
Orka med mig själv

Fast just nu orkar jag nog bara gå och lägga mig

1 kommentar:

Fia sa...

Var rädd om dig. Allt som ska göras finns kvar, sakerna går ingenstans det är viktigare att du mår bra. Läste ditt inlägg på FB och trots sorgen så blir jag varm i hjärtat av att ni är så nära och kan prata om allt det svåra med sorg och saknad. Du är en fantastisk mamma!

Kram