onsdag 9 februari 2011

Onsdagens lista

  • Fixa läkartid åt me, myself och mina löss
  • Kånka ut mer skräp till grovsopscontainern
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten
  • Röja och sortera i pysselhörnan
  • Kolla igenom Fredriks kläder. Ungen växer ju! :-o PÅBÖRJAD
  • Fota lite saker
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas
  • Göra kalasinbjudningar med lillskiten till hans kalas
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser
  • Ringa mina mostrar
  • Boka dejt med några kusiner
  • Vika in all tvätt efter tvättstugan PÅBÖRJAD
  • Diska
  • Planera middag (måste man det varenda dag?)
  • Fixa Fredriks läxor
  • Duscha orkidéerna
  • Vattna dom andra blommorna
  • Laga Fredriks termobyxor
  • VILA
Jahapp! Listan minskade ju lite här om dagen . Så himla mycket har jag ju inte lagt till trots allt.
Hade tänkt att få in en promenad också. Det kan vi glömma! Jag riskerar ingenting nu med värken och alla isgator i området

2 kommentarer:

4U2 sa...

Visst är det tråkigt med isiga gator?

Bara Jag sa...

Kors! Jag blir alldeles matt och får prestationsångest när jag ser din lista :-) Kram!