måndag 21 februari 2011

Middagen står i ugnen

Där står den tills den fått fin färg. Idag blir det broccolilåda med pasta.

Idag är då den s.k. coachning avslutad på Arbetsförmedlingen. Ja det vart verkligen ett goddag yxskaft projekt, i alla fall för min del. Jag vet ju inte hur mycket hjälp andra fått i den här "handikappgruppen". Måtte dom ha lyckats bättre...

Ett läkarbesök är också avklarat. Det blev påfyllning av dom två medicinerna jag tar. Sen så har jag blivit beordrad att ta en hel del blodprover också. Men dom ska vara på fastande mage så det blir en annan dag. Sen är det bara att vänta och se hur det är med Laila egentligen. ;-)

Å inge mer kul har jag att berätta så det här är allt från mig. *vinkeli vink*

3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Jadu, den där coachen verkar ju inte vara mycket att hänga upp i julgranen (eller någon annan stans heller för den delen).
Hoppas det går bra med blodproverna och att de bara visar att du är smart, snäll och sjuhelsikes kvinna :)

sussilull sa...

*vinkelivink tillbaka*

Elena sa...

Tänk att få så bra betalt för att driva med människor som de där jobbcoacherna gör.
Skandalöst är det!

Hoppas det gick bra med dina blodprover! :)