lördag 19 februari 2011

Lördag och ännu mer fullt ös. :-)

Nu har kära sonen haft sitt 9-års kalas.
Eller kalas och kalas... Efter en del avbokningar, sjukdomar och lite annat strul så bidde det bara två gäster kvar.
Då tyckte Per och jag att vi kunde göra nått annat kul än att bara vara här hemma i röran.
Vi hörde oss för med Fredrik och gäster om bio kunde vara populärt? Å det kunde det! :-D Så nu har vi kommit hem från bion, magen står i åtta hörn av allt godis och tre killar är nöjda.
Det blev filmen Trassel i 3D version. Den var söt! Å jag kan varmt rekomendera den! Dessutom är jag kär i en jättesöt kameleont
Nu ligger två av killarna inne i Fredriks rum.
Per och jag landade i varsin ände av vardagsrummet och vilar bara öronen. :-)

5 kommentarer:

Pia sa...

Det var väl en bra idé, att dra på bio..
Hoppas att ni bara njuter i soffan resten av kvällen!
Kram!

Tussemaja sa...

Har hört att den filmen är gullig. Bra att ni kunde göra något sådant i stället när det blev så få.

Kristina sa...

Det lät som ett lagom och mysigt kalas. Det tenderar ju annars till att bli halvt hysteriskt om det är för många små gäster:)

Gisan sa...

Så bra att ni kunde vända kalaset till en utefest =) Kramar...

sussilull sa...

Syrran har också sett filmen med sin lilla skrutta och den fick MVG av henne. Hmm...tror att jag måste "låna" någon och gå och titta för jag tror inte min lilla bebis på 20 är speciellt intresserad :-P