måndag 7 februari 2011

Den där långa "att-göra" listan

  • A-kassans papper måste fixas
  • Arbetsförmedlingen har varit oroväckande tyst sen i mitten av dec. Nu har jag skrivit ett mail till dom
  • Flytta Fredriks tandläkartid
  • Ringa några viktiga samtal när man klantat till sig
  • Fixa läkartid åt me, myself och mina löss
  • Kolla om grovsopscontainern dykt upp och i såna fall kånka mer skräp INTE HÄR ÄN
  • Ren tvätt är aldrig fel. Tvättstugan i em PÅBÖRJAD
  • Planera middag
  • Planera utflykt med Fredriks klass till konserhuset i Stockholm imorgon
  • Ringa Fredriks fröken och få veta lite mer om den när jag nu ska med
  • Röja mer i Fredriks rum
  • Röja mer i största allmänhet i lägenheten
  • Röja och sortera i pysselhörnan
  • Kolla igenom Fredriks kläder. Ungen växer ju! :-o PÅBÖRJAD
  • Fota lite saker
  • Fundera på vad som ska ut på Tradera/Blocket och fotas
  • Göra kalasinbjudningar med lillskiten till hans kalas
  • Skapa Hobby vill ha in lite skapelser
  • Ringa mina mostrar
  • Boka dejt med några kusiner
Å jissus vad det går långsamt med den här listan. Jag blir bara svettig av att titta på den. ;-)

2 kommentarer:

bokhyllan sa...

Jag gillar listor! =)

Katarina sa...

Tänk inte på det du har kvar att göra utan allt det du faktiskt har gjort. Jag tycker du har streckat massor och ibland ska inte allt hända på en gång.

Kram Katarina