torsdag 17 februari 2011

Den där Arbetsförmedlingen

Coachen hör av sig.
Han som ringde och avboka en tid i december och sen inte hört av sig.
Han som satt och sökte jobb åt sig själv på datorn medans han letade jobb åt mig. Han visste ju inte om han skulle få vara kvar efter årsskiftet...
Idag fick vi kontakt med varandra.
Å nu får jag reda på att min tid är slut. Tja, ni vet det där med pengar och bla, bla, bla. Jag har fått min s.k. coachning. Så nu ska vi ha ett avslutande möte. :-o
Öh va? Vad det det här som var coachning? Vad fan har han gjort för nytta? Inte ett jävla skit om jag får säga min mening! Det får jag eftersom det är min blogg!

*suckar djupt*
Jag är så fruktansvärt trött på den här situationen. Ännu har jag dagar kvar så jag är inte så illa ute...än.
Men den här pressen gör det ju inte bättre för mig.
Jag känner mig så uppgiven...


3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Hade du räknat med något bättre? Hoppas verkligen det löser sig snart, och innan dina dagar tar slut.

Bara Jag sa...

Arbetsförmedlingen är nästan lika stor skämt som Försäkringskassan....
Kram!

Anonym sa...

Jaadu... jag undrar hur de tänkte när de införde det här med jobbcoacher. Pengarna kunde ha använts så mycket bättre. Till riktiga arbetsförmedlare till exempel så att de kunde ha tid med något annat än att hota med indragen A-kassa.
Suck.

Håller tummarna för dig.