fredag 25 februari 2011

Avlöningsfredag

Tja... Inte för mig då eftersom jag inte har någon lön. ;-)
Men för dom flesta andra blir det ju kanske en trevlig fredag pga det.

Per och jag har varit på ett viktigt möte idag. Vi får hoppas att vi kan få lite extra hjälp med Fredrik nu när mormor är borta och kontaknätet runt oss inte är så stort. Men det får framtiden utvisa!

Per jobbar ett mastodont pass idag 18,00-06,00.
Så idag blir det eget myspys med lillskiten i soffan. Han och jag har bestämt att vi käka fruktsallad till Let´s Dance.
Men först blir det cellokurs om ca två timmar.

Vad har du för planer för fredagskvällen/helgen?

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Lön?! Jag kallar det för räkningsbidrag... och det är knappt det räcker till det (ännu mer pga sjukskrivning).
Idag blir det lugnt för oss. Behöver kanske packa inför morgondagens scrapträff i Norrköping (blir hämtad :)). Kram!