onsdag 19 januari 2011

Skit!

I dubbel bemärkelse. :-\
Magen börjar trots allt lugna sig. Maten behålls i någon timme innan den rasslar igenom.
Det märks i knoppen att kroppen hinner suga upp lite näring trots allt. Orkar tänka, även om inte tankarna är så mycket smartare än innan :-P

Blekfisen Laila var så blek i spegeln idag så jag var tvungen att åtgärda det på nått sätt.
Jag gick och måla naglarna! Så nu är dom mörkt vinrödmetallic. Känner mig lite piggelinare med färg på naglarna. När det gäller annat smink så är jag urdålig på att använda det förutom lite läppglans och rouge.

Dagen idag har varit lite upp och nervänd och halvstressad. Massor med saker som krockat för Fredrik, han har blivit orolig och nervös och bla, bla, bla....
Nu ligger han till sängs och vi har pratat och pratat och pratat lite till om dagens olika grejs och mojs och så mormor på det. Jag hoppas han kommer till ro och kan somna. Klockan drar iväg alldeles för mycket och det gillar jag inte! Han blir så slut, skrutten.

Å eftersom vi båda legat och gråtit så torkar jag tårarna, chattar med Sollan och planerar lite inför morgondagen!

Inga kommentarer: