söndag 30 januari 2011

Jävlar vad jag är arg!!!

Nu är det krig!
Håret står rätt upp och ögonen är svartare än svart. Jo då, både håret och ögonen är möjliga.

Don't mess med mina bilder som jag har lagt upp!
Man slår inte mig och Per på fingrarna om hur rättigheter till foton funkar!
Till den här bilden är det Per som är fotograf... Men det är jag och Fredrik som är motiven!

Du får jätte gärna låna bilder från min eller Fredriks blogg. Men fråga för fan om lov först!!!

Nu ska jag ha kul medans någon annan får mindre roligt.
Ser ni mina horn! >:-]

3 kommentarer:

4U2 sa...

Har just läst om Pysselkisse som man tagit hennes bilder och egenproducerade mönster och säljer på Tradera! Fy farao säger jag!

Anonym sa...

Oj... jo jag ser hornen och jag förstår dig.
Även om man inte kan något om lagen måste man väl ha lite sunt förnuft i skallen?!

Hemmabloggaren sa...

Ooops! Här är jag oskyldig i alla fall ;)