måndag 3 januari 2011

Jag har kommit på en sak!

Jag har hittat en projekt jag kan roa mig med ett tag under 2011!
Jag säger bara listan med "mina favoriter" jag har här i datorn... Den är inte att leka med. ;-)
En lite bättre sortering och framför allt... en jäkla massa ursållning skulle sitta fint. Spara det som ska sparas ska, kolla om länkarna ens fungerar, skriva ut det som behövs och se om det ens är saker man är i behov av längre. Känns ju liiite fånigt när jag ser länkar nu som gör att  jag undrar vad sjutton jag tänkte på när jag sparade dom.
Har även lite grann på hårdiskens mappar som man skulle kunna göra samma sak med. Tack och lov inte samma mängd dock.

Hänger ni på att rensa er dator under januari?

2 kommentarer:

Maria sa...

En bra mappstruktur rekommenderas varmt! :) Jag löste problemet med röran i Favoriter när jag bytte dator för ca ett år sedan - jag importerade aldrig favoriterna från gamla datorn utan började om från scratch. Smidigt som attan. ;)

Jag hänger med på att rensa datorn, men kanske inte just under januari. Däremot står det med på min nya "101 saker på 1001 dagar"-lista. :)

Mariana sa...

jag hade verkligen behövt gå lös i min laptop... men som sagt om jag kommer göra det under januari det vet i 17.... får väl säga att det ska göras i år åtminstone =)

kram